Po-Ne: 9:00-21:00, Nyní zavřeno, Telefon: 226 202 621

Po-So: 9:00-21:00, Ne: 10:00-20:00, Nyní zavřeno, Telefon: 226 202 623

, Nyní zavřeno, Telefon: 226 202 622

, Nyní zavřeno, Telefon: 226 202 626

Často kladené dotazy

Kde, kdy, jak a proč ? Pokud nenajdete odpvoěď volejte 226 202 622 a zeptejte se nás.

Jako u vas probíhá oprava?

Před převzetím zařízení Vás informujeme o maximální ceně a době opravy a následně po diagnostice technikem Vám zavoláme přesnou cenu (v případě že by částka přesahovala dohodnutý cenový strop) k odsouhlasení a pokračování v opravě. V případě opravy diagnostiku neplatíte. Pokud si zařízení nepřejete opravit nebo je oprava nemožná, platíte pouze diagnostiku.

Třeba se před servisem objednat?

Ne, stačí se zastavit na kterékoliv naší pobočce ve Vámi vyhovující době v čase otvíracích hodin.

Jak je to s parkováním?

Naše pobočky se nacházejí v obchodních centrech a tam zaparkujete téměř vždy.

Která zařízení mohu přinést na opravu do poboček v obchodních centrech?

Všechny, které máme v nabídce oprav. Dron DJI a konzole doporučujeme přinést ideálně v originálním balení, pro bezpečné skladovací možnosti.

Co všechno je třeba přinést na opravu spolu s porouchaným zařízením?

Při mobilech a tabletech není nutné nic, stačí samotné zařízení a pokud máte ochranný kód, poprosíme o jeho zrušení, je to z důvodu otestování plné funkčnosti zařízení po opravě. Při notebooku nepřebíráme nabíječku ani tašku. Při televizorech žádáme abyste přinesli i originální stojan, u fotoaparátů i nabíječku.

Když přinesu mobil na opravu, všechna data mi zůstanou zachovány?

Ano, při opravě mobilů, jako je například výměna prasklého skla, nefunkčního tlačítka, sluchátka, mikrofonu a všech dalších opravách Vám zůstává vše v nezměněném stavu, kontakty, zprávy, fotky ... V případě reklamace doporučujeme mobil předat bez uživatelských dat, nakolik je běžným postupem při testování problému i obnova do továrních nastavení. Pokud si nevíte rady se zálohováním dat, zeptejte se na tuto možnost našich techniků při předávání zařízení.

Telefon mi spadl do tekutiny. Co rychle udělat?

V každém případě je nutné co nejrychleji (pokud je možné) vyjmout baterii z přístroje. Zapínání telefonu je velmi riskantní a může způsobit zkrat přístroje. Oprava je pak mnohem náročnější a tím i nákladnější. V případě, že přístroj zasáhla agresivnější látka jako voda (víno, slaná / jarová voda), telefon nejprve omyjte čistou vodou a osušte fénem (baterii nemyjte a pokud možno nedávejte do přístroje). Ani pak se nepokoušejte uvádět přístroj do provozu. Co nejdříve poté navštivte naši nejbližší pobočku, kde Vám technik telefon odborně opraví. Další pomocnou řady najdete i na našem blogu.