Po-Ne: 9:00-21:00, Nyní otevřené, Telefon: 226 202 621

Po-Ne: 9:00-21:00, Nyní otevřené, Telefon: 226 202 624

Po-Ne: 9:00-21:00, Nyní otevřené, Telefon: 226 202 626

Po-So: 9:00-21:00, Ne: 10:00-20:00, Nyní otevřené, Telefon: 226 202 623

226 202 622

Hotline

4 pobočky

v České republice

Ceník diagnostiky - Konzole

Při přebírání zařízení na servis je cena opravy stanovena (pokud to je možné) dle platného ceníku a to na základě symptomů, kterými se přijímané zařízení projevuje. Po diagnostice problému bude v případě potvrzení odhadované a nacenění poruchy zařízení opraveno do částky, která byla uvedena v předávacím protokolu, při přebírání zařízení na servis. V opačném případě bude oprava provedena až po nacenění opravy a následujícím odsouhlasení zákazníkem. Diagnostika se v případě realizace opravy zařízení neplatí.

Diagnostika poruchy pro konzoli 1050 Kč/do 72 hod.

Zdá se vám, že konzola nepracuje korektně, resp. nefunguje vůbec?

  • Diagnostika je nutná v případě nejednoznačné poruchy, s nutností rozebírání zařízení nebo výměny dílu / dílů kvůli otestování správné funkčnosti, resp. reálnosti opravy
  • Pokud se rozhodnete že opravu zrealizujete u nás, diagnostika je v ceně opravy

Tato částka zahrnuje:

  • zaevidování zakázky do informačního systému
  • příprava technika
  • rozebírání zařízení
  • zhodnocení stavu jednotlivých částí (pevný disk, napájecí zdroj, stav chladících prvků)
  • složení zařízení
  • ukončení zakázky a zapracování do informačního systému

U zařízení, kde byl proveden neodborný zásah, kde byla provedena oprava svépomocí nebo pokud se jedná o poruchu, která se projevuje sporadicky, si vyhrazujeme právo na zamítnutí servisu (suma za diagnostiku bude vrácena). Ceník oprav zde. Diagnostika se platí předem, při přijímání zařízení na servis.