Hotline
Pokud jste se váš poškozený dron DJI rozhodli přinést k nám na servis, musí být v co nejúplnějším stavu (pokud je možné, včetně ulomených částí), s kompletním příslušenstvím, ideálně v původním balení.
Bližší informace:
Rezervujte si termín na pobočce pro expresní vybavení.
Navštivte nejbližší servis ve Vašem okolí.
Po Vaše zařízení si přijedeme a po opravě Vám ho dovezeme zpět.
Potřebujete pomoc?
Pokud jste nenašli vaše zařízení volejte naši HOTLINE linku.
Jako jeden z mála servisů v České republice vám přinášíme většinu oprav smartphonů na počkání. Jednoduché opravy jako výměna displeje na smartphonu se provádějí na našich pobočkách, v nákupních centrech.
Můžete si jít během opravy zařízení pohodlně nakoupit a neztrácet čas čekáním. Pobočky v nákupních centrech se zabývají pouze rychlými opravami a prodejem příslušenství na smartphony, zbylé opravy řeší naše servisní centrála.
Na našich pobočkách pracují pouze zaškolení odborníci s praxí, kterým se podařilo projít tvrdým školením. Nemusíte se tedy obávat, že budete pobočku opouštět nespokojený. Právě naopak, vaše spokojenost je naší prioritou!
Více než 500 000 provedených oprav s mírou reklamace méně než 3%. V případě reklamace klademe důraz na co nejkratší reklamační dobu.
Děkujeme za objednávku, v dohledné době vás budeme kontaktovat s dalším postupem.
Náš operátor se bude vaší požadavku věnovat jakmile to bude možné.
Prosím zkuste to později.
Nezapomeňte své zařízení dostatečně dobře zabalit, aby se během přepravy nepoškodilo a přiložit průvodní dopis s popisem problému a kontaktními údaji, o zbytek se postaráme my.